Zdárně jsme dokončili vývoj mobilní aplikace Balíkovna

Na začátku roku 2023 jsme vyhráli veřejnou zakázku České pošty. Uběhlo 11 měsíců plných tvrdé práce a do světa vyšla mobilní aplikace Balíkovna. Možná vás překvapí, co vše díky ní zvládnete obstarat z pohodlí domova! Více se dozvíte v následujícím článku...
Publikováno 11. 11. 2023

Než vám řekneme, co vše nová aplikace Balíkovna umí, pojďme se podívat, proč vůbec vznikla. 

V dnešní době je už běžnou praxí nakupování online. K tomu se samozřejmě pojí způsob, jakým nám jsou zásilky doručovány. V České republice je hned několik společností, které doručí balík na vybraná výdejní místa, do úložných boxů a samozřejmostí je doručení přímo domů. Ve světě plném shonu se snažíme všichni ušetřit co nejvíce času, a tak už nám přijde zdlouhavé i sledování zásilek přes odkazy v nespočtu e-mailů. Proto Česká pošta nezahálela a společně s námi se rozhodla vytvořit mobilní aplikaci Balíkovna, kde jde vše zařídit jednoduše na pár kliknutí.

Úspěch roku 2023 – dokončení vývoje mobilní aplikace Balíkovna

Funkce

Hlavní funkcí mobilní aplikace Balíkovna je možnost odesílat balíky na výdejní místa po celé České republice. Celý proces je velmi jednoduchý a rychlý – stačí vyplnit údaje o balíku, včetně možnosti dobírky, a následovně vybrat preferované výdejní místo, a to prostřednictvím interaktivní mapy. Platbu lze uskutečnit platební kartou nebo pomocí Google Pay, Apple Pay či One Click. S kódem pro podání balíku zásilku donesete na libovolnou Balíkovnu.

Chcete odeslat balík na konkrétní adresu? Aplikace Balíkovna poskytuje snadné řešení i v tomto případě. Postup je na začátku stejný jako v předešlém kroku, místo výběru výdejního místa na interaktivní mapě využijte našeptávač pro nalezení správné adresy. Způsob platby se neliší a balík lze odeslat na Balíkovnu.

Mobilní aplikace Balíkovna aktivně informuje uživatele jak o přijatých balících, tak také umožňuje sledovat jejich cestu. Veškeré potřebné informace k vyzvednutí balíku jsou uvedeny transparentně přímo v aplikaci, což zvyšuje celkovou efektivitu procesu doručování.

To nejdůležitější v bodech:

  • Možnost odesílání balíků na výdejní místa po celé ČR
  • Jednoduchý proces odesílání, přijímání a sledování balíků
  • Bezpečná platba kartou nebo pomocí Google Pay, Apple Pay, One Click

Závěrem bychom rádi poděkovali společnosti Česká pošta, že nám do rukou svěřila takto velký a významný projekt a samozřejmě našemu celému týmu, který se na realizaci mobilní aplikace podílel. Byly to měsíce intenzivní práce a na výsledek můžeme být všichni patřičně pyšní.

Přečtěte si také
Stanovisko společnosti inQool k současnému stavu a…
Praha, 29.…
31. 10. 2024
Ohlédnutí se za dodávkou Informačního systému stavebního…
Digitalizace stavebního řízení má za cíl zefektivnění a zrychlení stavebního procesu v České republice, v rámci tohoto projektu plní společnost…
19. 7. 2024
Soukromý sektor
Jsme dodavatelem klíčového informačního systému pro…
Digitalizace stavebního řízení přináší efektivitu a transparentnost do českého stavebnictví. Tvoří ho portál stavebníka pro občany a Informační systém stavebního řízení pro…
17. 5. 2024
Zobrazit vše